سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! شکستگی ام را جز لطف و مهر تو درمان نمی کند ... آتش درونم را جز دیدارت خاموش نمی سازد و درد اشتیاقم به تو را جز نگریستن به چهره ات، بهبود نمی بخشد . [امام سجّاد علیه السلام ـ در نیایشش ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :62
بازدید دیروز :240
کل بازدید :2047024
تعداد کل یاداشته ها : 1984
103/2/31
3:15 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
خلیل منصوری[174]
http://www.samamos.com/?page_id=2

خبر مایه
پیوند دوستان
 
فصل انتظار اهالی بصیرت هزار دستان سرباز ولایت رایحه ی انتظار اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی .:: مرکز بهترین ها ::. نگارستان خیال جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی نگاهی نو به مشاوره پلاک آسمانی،دل نوشته شهدا،اهل بیت ،و ... حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد آقاشیر کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب صراط مستقیم هم رنگــــ ِ خـــیـــآل جبهه مقاومت وبیداری اسلامی کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! تکنولوژی کامپیوتر وبلاگ منتظران سارا احمدی بوی سیب BOUYE SIB رمز موفقیت محقق دانشگاه سرزمین رویا وبلاگ تخصصی فیزیک پاک دیده آدمک ها ✘ Heart Blaugrana به نام وجود باوجودی ... سرباز حریم ولایت دهکده کوچک ما از قرآن بپرس کنیز مادر هرچه می خواهد دل تنگت بگو •.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.• پیامبر اعظم(ص) عطاری عطار آبدارچی ستاد پاسخگویی به مسایل دینی وبلاگ شخصی امین نورا چوبک نقد مَلَس پوست کلف دل نوشت 14 معصوم وقایع ESPERANCE55 قدرت شیطان دنیای امروز ما تا ریشه هست، جوانه باید زد... آواز یزدان خلوت تنهایی کتاب شناسی تخصصی اس ام اس عاشقانه طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی در گوشی با خدا **** نـو ر و ز***** اس ام اس سرکاری و خنده دار و طنز دنیا به روایت یوسف جاده خدا خام بدم ایلیا حرفای خودمونی من بازی بزرگان کویر مسجد و کلیسا - mosque&church دنیای ماشین ها بچه دانشجو ! پژواک سکوت گنجهای معنوی دنیای موبایل منطقه‏ ممنوعه طلبه علوم دینی مسافر رویایی انواع بازی و برنامه ی موبایل دانشجو خبر ورزشی جدید گیاهان دارویی بانوی بهشتی دو عالم سلام

بر اساس آموزه های وحیانی قرآن، دشمنان تا زمانی که تغییر گفتمانی انجام نگیرد، دست از دشمنی بر نمی دارند.

دشمن بر آن است تا ببیند مومنان تا چه اندازه پای بند به اصول خودشان هستند؟ آنان اگر استقامت و صبر را در مومنان بیابند هرگز طمع نمی کنند، اما اگر کمی ملاحظات سیاسی و مصحلت اندیشی را در مومنان بیابند از همان جا امید در دلشان جوانه زده و زنده می شود و برنامه ریزی برای نفوذ را انجام می دهند.

خداوند در آیه 20 سوره کهف به مومنان هشدار می دهد تا استقامت ورزند و دست از اصول خود بر ندارند وگرنه باید منتظر تبعات و پیامدهای عقب نشینی خود از اصول باشند. خدا می فرماید: إِنَّهُمْ إِن یَظْهَرُوا عَلَیْکُمْ یَرْجُمُوکُمْ أَوْ یُعِیدُوکُمْ فِی مِلَّتِهِمْ وَلَن تُفْلِحُوا إِذًا أَبَدًا؛ چرا که اگر آنان بر شما دست یابند، سنگسارتان مى‏کنند یا شما را به کیش خود بازمى‏گردانند، و در آن صورت هرگز روى رستگارى نخواهید دید.»

این عقب نشینی ها هرگز آنان را سیر نمی کند بلکه طمع آنان را افزایش می دهد تا جایی که دیگر نه گفتمان اسلامی بماند و نه نام و نشانی از مسلمان و مسلمانی. خداوند می فرماید: وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعدَ الَّذِی جَاءکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِیٍّ وَلاَ نَصِیرٍ؛ یهودان و ترسایان از تو خشنود نمی شوند ، تا به آیینشان گردن نهی بگو:، هدایت ، هدایتی است که از جانب خدا باشد اگر از آن پس که خدا تورا آگاه کرده است از خواسته آنها پیروی کنی ، هیچ یاور و مددکاری از جانب او نخواهی داشت.(بقره، ایه 120)

از این آیه دانسته می شود که اگر مومنان دست از اصول بردارند حمایت الهی را نیز از دست می دهند و خداوند نگاهی ولایتی و نصرتی خود را از این مردمان بر می دارد.

با نگاهی به بیانیه کشورهای اسلامی در استانبول ترکیه به خوبی روشن می شود که نتیجه عقب نشینی در برجام چنین پسا برجام است و امروز باید از این هراس داشت که عنایت و حمایت الهی را از دست داده یا خواهیم داد اگر استغفار نکنیم و توبه ننماییم. وضعیت آن چنان اسف بار است که حتی کشورهای اسلامی نه تنها به ما نگاه عزت مدارانه ندارند بلکه چنان خوار و خفیف شده ایم که همه آنانی که صادر کننده تروریست و جنگ و سلاخی مردم به نام دین هستند امت اسلام و شیعیان امام علی(ع) را متهم به تروریست کرده و به طور رسمی از مجامع رسمی ایران اسلامی را تروریست و صادر کننده آن معرفی می کنند. اینان جز نابودی ایران اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی هدفی ندارند. باید از برجام درس گرفت و توبه کرد.


95/1/28::: 11:31 ص
نظر()