سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشین بى خرد مباش که او کار خود را براى تو آراید و دوست دارد تو را چون خود نماید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :389
کل بازدید :2039848
تعداد کل یاداشته ها : 1984
103/2/10
12:39 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
خلیل منصوری[174]
http://www.samamos.com/?page_id=2

خبر مایه
پیوند دوستان
 
فصل انتظار اهالی بصیرت هزار دستان سرباز ولایت رایحه ی انتظار اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی .:: مرکز بهترین ها ::. نگارستان خیال جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی نگاهی نو به مشاوره پلاک آسمانی،دل نوشته شهدا،اهل بیت ،و ... حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد آقاشیر کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب صراط مستقیم هم رنگــــ ِ خـــیـــآل جبهه مقاومت وبیداری اسلامی کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! تکنولوژی کامپیوتر وبلاگ منتظران سارا احمدی بوی سیب BOUYE SIB رمز موفقیت محقق دانشگاه سرزمین رویا وبلاگ تخصصی فیزیک پاک دیده آدمک ها ✘ Heart Blaugrana به نام وجود باوجودی ... سرباز حریم ولایت دهکده کوچک ما از قرآن بپرس کنیز مادر هرچه می خواهد دل تنگت بگو •.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.• پیامبر اعظم(ص) عطاری عطار آبدارچی ستاد پاسخگویی به مسایل دینی وبلاگ شخصی امین نورا چوبک نقد مَلَس پوست کلف دل نوشت 14 معصوم وقایع ESPERANCE55 قدرت شیطان دنیای امروز ما تا ریشه هست، جوانه باید زد... آواز یزدان خلوت تنهایی کتاب شناسی تخصصی اس ام اس عاشقانه طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی در گوشی با خدا **** نـو ر و ز***** اس ام اس سرکاری و خنده دار و طنز دنیا به روایت یوسف جاده خدا خام بدم ایلیا حرفای خودمونی من بازی بزرگان کویر مسجد و کلیسا - mosque&church دنیای ماشین ها بچه دانشجو ! پژواک سکوت گنجهای معنوی دنیای موبایل منطقه‏ ممنوعه طلبه علوم دینی مسافر رویایی انواع بازی و برنامه ی موبایل دانشجو خبر ورزشی جدید گیاهان دارویی بانوی بهشتی دو عالم سلام

سوره های 114 گانه قرآن همگی جز سوره توبه با «بسم الله الرحمن الرحیم» شروع می شود.
می دانیم که هر یک از این ها تجلیات و مظاهر اسمای متنوع خدا است. از آن جایی که «لاتکرار فی التجلی» یعنی تجلیات خداوند تکراری نیست؛ بلکه هر یک تجلی خاصی است که با دیگری تفاوت دارد، باید هر یک از بسمله ها را یک ظهور و بروز خداوند دانست.
هم چنین می دانیم که همه هستی، ظهور صد اسم خدا است. از این روست که همه هستی را آیات خداوند و نشانه او دانسته اند تا به وسیله آن آیات الهی خداشناس شویم.
در این میان چهارده اسم که از اسمای مستاثر و برگزیده خداوندی است به گونه ای دیگر تجلی کرده است که ما آن را با نام چهارده معصوم(ع) می شناسیم. این چهارده معصوم(ع) تجلیات ویژه خداوندی هستند.
البته در این میان 13 اسم از 14 اسم ظهوری تمام دارد و در آغاز هر سوره قرار گرفتند و کاملا خودنمایی می کنند و همگی از آن آگاه هستند؛ به جز اسم و بسم الله چهاردهم که به سبب دشمنی ها فعلا از آغاز سوره برائت که برائت و دوری از خلق است نهان شده و در آیه 30 سوره نمل خود را مخفی نموده که خود حکمتی دارد. می دانیم این سوره نمل، داستان خلافت و حکومت به یک معنا جهانی حضرت سلیمان نبی(ع) است. با توجه به عناد مردمان و عدم آمادگی ایشان، این بسم الله چهاردم تا زمانی مخفی خواهد ماند تا زمینه ای فراهم آید و ایشان ظهور کند و به جهانیان نامه و رساله بنویسد و فرمان دهد: انه من سلیمان و انه بسم الله الرحمن الرحیم؛ الا تعلوا علی و اتونی مسلمین؛ این که از سلیمان است و این که بسم الله الرحمن الرحیم ؛ بر من علو و برتری نجویید و تسلیم من شوید و اعلام تسلیم  و مسلمانی کنید.
پس بسم الله الرحمن الرحیم آخری از 114 و آخری از 14 هم چنان مخفی خواهد ماند تا زمان ظهورش برسد و از مکه ظهور کند و به جهانیان ابلاغ نماید که امروز روز حکومت جهانی اوست و باید همه تسلیم او باشند و برتری جویی را کنار بگذارند.


95/3/28::: 9:4 ص
نظر()