سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[دانشمند] هنگامی که از آنچه نمی داند پرسیده شد، ازگفتن «خداوند داناتر است» خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :245
بازدید دیروز :418
کل بازدید :2037925
تعداد کل یاداشته ها : 1984
103/2/6
12:10 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
خلیل منصوری[174]
http://www.samamos.com/?page_id=2

خبر مایه
پیوند دوستان
 
فصل انتظار اهالی بصیرت هزار دستان سرباز ولایت رایحه ی انتظار اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی .:: مرکز بهترین ها ::. نگارستان خیال جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی نگاهی نو به مشاوره پلاک آسمانی،دل نوشته شهدا،اهل بیت ،و ... حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد آقاشیر کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب صراط مستقیم هم رنگــــ ِ خـــیـــآل جبهه مقاومت وبیداری اسلامی کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! تکنولوژی کامپیوتر وبلاگ منتظران سارا احمدی بوی سیب BOUYE SIB رمز موفقیت محقق دانشگاه سرزمین رویا وبلاگ تخصصی فیزیک پاک دیده آدمک ها ✘ Heart Blaugrana به نام وجود باوجودی ... سرباز حریم ولایت دهکده کوچک ما از قرآن بپرس کنیز مادر هرچه می خواهد دل تنگت بگو •.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.• پیامبر اعظم(ص) عطاری عطار آبدارچی ستاد پاسخگویی به مسایل دینی وبلاگ شخصی امین نورا چوبک نقد مَلَس پوست کلف دل نوشت 14 معصوم وقایع ESPERANCE55 قدرت شیطان دنیای امروز ما تا ریشه هست، جوانه باید زد... آواز یزدان خلوت تنهایی کتاب شناسی تخصصی اس ام اس عاشقانه طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی در گوشی با خدا **** نـو ر و ز***** اس ام اس سرکاری و خنده دار و طنز دنیا به روایت یوسف جاده خدا خام بدم ایلیا حرفای خودمونی من بازی بزرگان کویر مسجد و کلیسا - mosque&church دنیای ماشین ها بچه دانشجو ! پژواک سکوت گنجهای معنوی دنیای موبایل منطقه‏ ممنوعه طلبه علوم دینی مسافر رویایی انواع بازی و برنامه ی موبایل دانشجو خبر ورزشی جدید گیاهان دارویی بانوی بهشتی دو عالم سلام

خداوند به پیامبر(ص) و نظام سیاسی ولایی هشدار می دهد که لازم است هر کاری را انجام می دهد تابع شریعت الهی باشد، نباید تحت تاثیر هواهای نفسانی دیگران و خواسته های آنان عمل کند؛ حتی اگر آن دیگری مومنانی از شرایع الهی دیگر باشد که شامل ملت یهودی و مسیحی می شود؛ زیرا سیاست دشمنان ، سیاست نفوذ گام به گام و پیشروی فرآیندی است، به طوری که در نهایت چیزی از ملت و آیین الهی اسلام باقی نمی ماند و آیین شیطانی حاکم بر سبک زندگی دولت و امت می شود. خداوند می فرماید: وَلَن تَرضى? عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدى وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیرٍ؛ هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و از آیین تحریف یافته آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!»؛ و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه از حقیقت آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.(بقره، آیه 130)

به نظر می رسد که دولت اسلامی، گام به گام عقب نشینی کرده و دشمنان گام به گام آیین شیطانی خود را بر نظام سیاسی و امت تحمیل می کنند.

هر روز اخباری در رسانه های رسمی منتشر می شود که گویای عقب نشینی از ملت و آیین اسلام در سبک زندگی  ونظام سیاسی و قانونی آن و پیروی از هواهای نفسانی شیطانی آیین و سبک زندگی دشمنان و کافران است.

سیاست دور زدن قانون و قانون گریزی در اشکال گوناگون رخ می دهد؛ گاه قسط و سهم مردم از بیت المال و انفال و فی که در قالب یارانه پرداخت می شد، حذف می شود به داعی و انگیزه آن که این مردم هنوز به بلوغ فکری نرسیده و نمی دانند چگونه سهم و قسط خود را مصرف کنند و همانند سفیهان و نابالغان نیازمند سرپرستی و کفالت دولت هستند در اختیار دولت قرار می گیرد ؛ و جالب تر این که این پول مردم به جای مدیریت امور ایشان برای اختلاس و به تعبیر آقایان معوقات بانکی و سرمایه برای از ما بهتران ساماندهی می شود؛؛ و گاه دیگر، اختلاس از بیت المال انجام می شود و در قالب معوقات توجیه می شود؛ چنان که اصحاب سبت قانون شکنی می کردند و در روز شنبه که ماهیگیری حرام بود، راه ماهی ها را سد می کردند و روز یکشنبه آن ها را می گرفتند، اینان نیز این گونه قانون و شریعت اسلام را دور می زنند.(اعراف، آیات 164 تا 167)

و روز دیگر، بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی و حتی قوانین بین المللی، برای دور زدن قانون حجاب و لزوم آن ، به خانه سفیر سوئد می روند و در آن جا اجازه می دهند تا قوانین و آیین شیطانی فمینستی اجرا شود و برای یک مشت دلار و رهایی از تحریم شیاطین ، قوانین اسلام و شریعت نادیده گرفته شود. به نظر می رسد که روز به روز، دولت اسلامی ، آیین اسلام و سبک زندگی آن را کنار می گذارد و هر روز با عقب نشینی از اسلام و آیین آن، بر اساس آیین شیطانی و هواهای نفسانی دشمنان رفتار می کند و این گونه چیزی از مشروعیت سیاسی و مقبولیت برای خود جایی باقی نمی گذارد؛ زیرا مشروعیت نظام سیاسی جمهوری اسلامی و دولت اسلامی، به اجرای قوانین الهی آن است که در آیات 39 و 41 سوره حج و آیات دیگر بیان شده است. 

 


95/11/25::: 7:18 ع
نظر()