سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خردش را در اختیار گرفت، حکیم است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :400
بازدید دیروز :418
کل بازدید :2038080
تعداد کل یاداشته ها : 1984
103/2/6
5:48 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
خلیل منصوری[174]
http://www.samamos.com/?page_id=2

خبر مایه
پیوند دوستان
 
فصل انتظار اهالی بصیرت هزار دستان سرباز ولایت رایحه ی انتظار اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی .:: مرکز بهترین ها ::. نگارستان خیال جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی نگاهی نو به مشاوره پلاک آسمانی،دل نوشته شهدا،اهل بیت ،و ... حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد آقاشیر کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب صراط مستقیم هم رنگــــ ِ خـــیـــآل جبهه مقاومت وبیداری اسلامی کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! تکنولوژی کامپیوتر وبلاگ منتظران سارا احمدی بوی سیب BOUYE SIB رمز موفقیت محقق دانشگاه سرزمین رویا وبلاگ تخصصی فیزیک پاک دیده آدمک ها ✘ Heart Blaugrana به نام وجود باوجودی ... سرباز حریم ولایت دهکده کوچک ما از قرآن بپرس کنیز مادر هرچه می خواهد دل تنگت بگو •.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.• پیامبر اعظم(ص) عطاری عطار آبدارچی ستاد پاسخگویی به مسایل دینی وبلاگ شخصی امین نورا چوبک نقد مَلَس پوست کلف دل نوشت 14 معصوم وقایع ESPERANCE55 قدرت شیطان دنیای امروز ما تا ریشه هست، جوانه باید زد... آواز یزدان خلوت تنهایی کتاب شناسی تخصصی اس ام اس عاشقانه طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی در گوشی با خدا **** نـو ر و ز***** اس ام اس سرکاری و خنده دار و طنز دنیا به روایت یوسف جاده خدا خام بدم ایلیا حرفای خودمونی من بازی بزرگان کویر مسجد و کلیسا - mosque&church دنیای ماشین ها بچه دانشجو ! پژواک سکوت گنجهای معنوی دنیای موبایل منطقه‏ ممنوعه طلبه علوم دینی مسافر رویایی انواع بازی و برنامه ی موبایل دانشجو خبر ورزشی جدید گیاهان دارویی بانوی بهشتی دو عالم سلام

جنگ روانی شیاطین همواره برای رهبران ایمانی هراس بر انگیز بوده است؛ زیرا ترس این که شیاطین بر اذهان و قلوب توده های مردم چیره شوند و با فریب و نیرنگ باطل خویش را حق جلوه دهند و مردم را گمراه کنند، ترسی طبیعی بوده است. شیاطین به سبب عدم پای بندی به اصول اخلاقی از همه روش ها و ابزارهای زشت و پلید بهره می برند تا مقاصد خود را پیش برند. زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی و هنجارهای پسندیده عرفی و عقلانی و عقلایی به آنان اجازه می دهد تا با افترا و تهمت و شایعه پراکنی دروغین مردم را نسبت به حق به تردید افکنند و باطل خویش را زیبا جلوه دهند. مناسبت دنیا و آرایه های با برخی از روش های شیاطین و پسندیدگی شیوه های آنان برای نفس، خود عامل تشدید کننده این نگرانی است.

با نگاهی به گزارش های تاریخی قرآن می توان درس های عبرت آموزی از آن به دست آورد. وقتی به آیات قرآنی و گزارش های آن مراجعه می شود و احکام مسائل و مشکلات جامعه امروزی بر قرآن عرضه و حکم آن استنطاق می شود گویی خداوند هم اکنون مسایل امروزی را تبیین کرده و راه برونرفت از مشکلات را توضیح و تشریح می کند.

داستان امروز اسکار جدایی زن از شوهر و سیاه نمایی از جامعه ایمانی، یاد آور حرکت های شیطانی و استکباری فرعونیان و جامعه یهودی عصر حضرت موسی(ع) با دعوت های حق طلبانه و مبارزه های بی امان آن حضرت علیه استکبار و تحمیق و تحقیر توده ها است.

وقتی به گزارش خداوند درباره شیوه های شیطانی و استکباری فرعون در جنگ روانی و جنگ نرم علیه حضرت موسی(ع) توجه می شود، دانسته می شود که چرا شیاطین و مستکبران همانند هم عمل می کنند و افکار و شیوه های آنان هیچ تغییر در اصول و راهبردها نکرده است هر چند که ابزارهای آن کمی امروزی تر شده است.(بقره، آیه 118) اگر در گذشته از سحر و شعبده بهره گرفته می شد تا چشم های توده های مردم را مسحور کنند و قلب و اذهان ساده ایشان را مسخر خود قرار دهند، امروز از هنر هفتم سینما و فیلم برای سحر و جاودگری استفاده می کنند تا در جنگ نرم قلوب و اذهان را تسخیر کنند و مردمان را برده و بنده خود سازند.(نازعات، آیه 24)

فرعون برای این که توده های مردم را از حضرت موسی (ع) دور کند فضای جامعه را آلوده کرد. وقتی در برابر معجزات حضرت موسی قرار گرفت بر خود لازم دید که با حربه ای همانند معجزه ، حق را بکوبد؛ از این روست که به مشابه سازی رو آورد و سحر را در برابر معجزه قرار داد.

هنگامی که ساحران توده های مردم را با ابزارهای خود مسحور کردند و قلوب و اذهان توده را تسخیر نمودند؛ زیرا موسی(ع) از این که دید مردم در دام سحر و جادوی ابزارهای ساحران افتادند، نسبت به مردم هراسان شد که ایشان گمراه شوند. وقتی ساحران مغرور شدند و فرعون گوساله اسکار را به آنان تقدیم کرد، خداوند به پیامبرش فرمود که معجزه خود را بنمایاند تا حقیقت باطل ایشان را تباه سازد و از میان برد.(طه، آیات 67 تا 69)

حضرت موسی(ع) حق داشت بترسد؛ زیرا در آن اجتماع عظیم روز جشن اسکار فرعونی، یهودیانی ساده لوحی نیز حضور داشتند که اسیر سحر فرعونی بودند و قارون ها و بلعم باعوراها و سامری ها و هامان ها در خدمت استکبار فرعونی بودند. اینان هر چند که به ظاهر اهل ایمان بودند ولی در خدمت ابلیس و شیطان و فرعون و استکبار بودند. از این رو می ترسید که این ملت ساده لوح معجزه الهی را همانند سحر بداند.

آن ترس اکنون نیز بر جامعه ایرانی می رود؛ زیرا برخی از بلعم باعوراها و قارون ها و هامان و سامری ها در کنار اسکار فرعونی آمریکا قرار گرفته اند و در خدمت استکبار به سیاه نمایی از ایران و اسلام مشغول می باشند و با طرح های شیطانی جدایی نادر از سیمین همانند شیاطین و ساحران عصر پیامبران گذشته(بقره، آیه 102) با سحر سینما و فیلم به فکر فروپاشی کانون اصلی جوامع و ایمان یعنی خانواده مشغول هستند و برای اسکار فرعونی استکبار جهانی به ساحران سامری وش امروز ما هورا می کشند و آفرین می گویند و حق را در میان هیاهو دروغین اسکار فرعونی گم کرده اند.

پس باید از فراماسونری نشسته در وزارت ارشاد بر ملت اسلام و جامعه ایمانی هراسان بود که گوساله سامری را به عنوان سمیرغ فجر به ساحران جادوی شیطان می دهند و اجازه می دهند تا استکبار جهانی گوساله دیگری را به نام اسکار به آنان ببخشد تا این گونه سحر را در خدمت جدایی زن از شوهر به کار گیرند و حقیقت خانواده را از هم فروپاشند.


90/12/10::: 7:35 ع
نظر()