سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین خرد، شناخت آدمی به خویش است . هرکه خود را شناخت، خرد ورزید و هرکه نشناخت گمراه شد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :301
بازدید دیروز :418
کل بازدید :2037981
تعداد کل یاداشته ها : 1984
103/2/6
2:14 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
خلیل منصوری[174]
http://www.samamos.com/?page_id=2

خبر مایه
پیوند دوستان
 
فصل انتظار اهالی بصیرت هزار دستان سرباز ولایت رایحه ی انتظار اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی .:: مرکز بهترین ها ::. نگارستان خیال جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی نگاهی نو به مشاوره پلاک آسمانی،دل نوشته شهدا،اهل بیت ،و ... حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد آقاشیر کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب صراط مستقیم هم رنگــــ ِ خـــیـــآل جبهه مقاومت وبیداری اسلامی کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! تکنولوژی کامپیوتر وبلاگ منتظران سارا احمدی بوی سیب BOUYE SIB رمز موفقیت محقق دانشگاه سرزمین رویا وبلاگ تخصصی فیزیک پاک دیده آدمک ها ✘ Heart Blaugrana به نام وجود باوجودی ... سرباز حریم ولایت دهکده کوچک ما از قرآن بپرس کنیز مادر هرچه می خواهد دل تنگت بگو •.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.• پیامبر اعظم(ص) عطاری عطار آبدارچی ستاد پاسخگویی به مسایل دینی وبلاگ شخصی امین نورا چوبک نقد مَلَس پوست کلف دل نوشت 14 معصوم وقایع ESPERANCE55 قدرت شیطان دنیای امروز ما تا ریشه هست، جوانه باید زد... آواز یزدان خلوت تنهایی کتاب شناسی تخصصی اس ام اس عاشقانه طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی در گوشی با خدا **** نـو ر و ز***** اس ام اس سرکاری و خنده دار و طنز دنیا به روایت یوسف جاده خدا خام بدم ایلیا حرفای خودمونی من بازی بزرگان کویر مسجد و کلیسا - mosque&church دنیای ماشین ها بچه دانشجو ! پژواک سکوت گنجهای معنوی دنیای موبایل منطقه‏ ممنوعه طلبه علوم دینی مسافر رویایی انواع بازی و برنامه ی موبایل دانشجو خبر ورزشی جدید گیاهان دارویی بانوی بهشتی دو عالم سلام

امام خمینی (ره) با همین اشرار از نگاه برخی از مسئولان کنونی انقلاب اسلامی ، انقلاب کرد و انقلاب او همانند انقلاب اسلامی حضرت نوح(ع) بر پایه پابرهنگان و مستضعفان است. امام خمینی(ره) با ساده زیستی در جماران به روشنی و در عمل نشان داد که مردمی است. در دیدار امام (ره) این رفتار به خوبی مشهود است و با اقشار مردم یکسان برخورد می کند.

اما پس از سی و پنج سال از انقلاب اینک می بینیم که اشرافیتی جاهلی در حاکمیت انقلاب اسلامی پدید آمده است و مردم در عمل کنار گذاشته شده اند. اگر انقلاب بنا داشت تا با عدالت قسطی و فراگیر همه اقشار مختلف را در یک جایگاه قرار دهد، امروز انقلاب علیه خودش عمل می کند و این نشان می دهد که ما نتوانسته ایم دولت و جامعه اسلامی داشته باشیم چنان که امام خامنه ای (ره) فرموده است.

مرقد امام خمینی (ره) به گونه ای فریاد از اشرافیت جاهلی دارد به گونه ای که حتی بر بیگانگان نیز پوشیده نمانده است. در همه مراسم به ویژه مراسم سالگرد امام خمینی(ره) می توانید چندین طبقه اجتماعی را رد گیری کرد:

1. رهبران جدابافته از مردم که در کنار حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) می نشینند و مراتب و جایگاه اجتماعی خودشان را به رخ مردمان می کشند؛

2. آقا زادگان که بخش وراثتی نفوذ از اشرافیت جاهلی را به رخ می کشند؛

3. دولت مردانی و صاحبان قدرت که امروز شامل سه دسته صاحبان زر و زور و حتی تزویر در قالب جنگ روانی مدرن می شود؛

4. مسئولان ذی نفوذ که می کوشند از نرده های بگذرند و خود را به مرتبه سوم و دوم و حتی اول برسانند؛ آنان بیش تر اهل چاپلوسی و تملق هستند؛

5. توده های مردمی که ایستاده اند و در حقیقت صاحبان انقلاب اسلامی و مالکان آن هستند ولی امروز جز در هنگام رای گیری و یا ایثارگری دیده و شنیده نمی شوند.

البته باید توجه داشت که این روند آهسته انجام می گیرد و همراه با تسویل و آراستن نفس و تزیین شیطان با عناوین فریبایی چون حمایت و دفاع از مسئولان و مراقبت و نظارت و مانند آن ها انجام شود.



95/3/14::: 10:26 ص
نظر()